logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
C5 2,2Hdi-čerrný LX-jubileus
jubileus Offline
#1 Vloženo : středa 28. srpna 2013 20:00:16 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Tak jsem se stal majitelem Citroenu C5-(funés je můj favorit) zase 2,2Hdi 98kw

Auto je špica-je to od známého vedle ze vchodu a znám ho. Bylo koupený v brně a má rodokmen a najetých 130000. Ve svým servisu se serv. knížkou udržovaný-tak jsem do toho šel. Auto pořád jezdilo štreky a tak nemám pochybnosti. Je jako nový i ve vnitř. Ale má podvozek -hydroaktiv 3-což je chlouba Citroenu v pohodlí - že prý se to nekazí, ale je to celý prošpikovaný elektronikou-takže přepínače přepínají jen impulzy skrze BUS sběrnice pro spotřebiče do příslušného procesoru a ten pak posílá přes relé drátama napájení pro koncové spotřebiče. To se asi na cestě opravit moc nedá ale když to funguje tak je to komfortní.
Motor 2,2 Hdi turbo s proměnlivým natáčením lopatek turba zní sice zajímavě ale zařazené pětce v PROBE1 při 50 km/hod se nevyrovná. CITROEN sice je schopen trochu většího zrychlení (z 50tky) ale člověk se nezastaví-jenom řadí a řadí--to v PROBE1 jenom sedí a čumí jak to jede stejně a je v klídečku. Takže PROBE --jasná volba.
Ale Citroen je takový pohodový mikimaus- taky dovede letět ale v dýzlu se musí člověk starat, jak přeřadit jeden kvalt rychle po druhým a čumět na otáčkoměr pááč to není tuněný-otáčky nejsou slyšet ale taky to má svý.
Ale sporťák to rozhodně není. Ale je to velký, moderní, plný elektroniky a tak doufám, že to dlouho vydrží, než mě to nasere. Tak v tom budu vozit ty moje CAPARTY. Má to 8 air bagů , tak to snad nějak přežijem.
PROBE si rozhodně nechám-jeho motorické vlastnosti rozhodně nebyly překonány. A spolehlivost je zatím perfektní.

To do Citroenu polezu napřed s notebookem a potom teprve s nářadím. Zlatý PROBE ale Citroena zatím nepomlouvám-je to jiná kategorie komfortu jízdy-a zatím funguje. Skutěčně nejsou cítit díry na vozovce sedí to jako beran a je to tichý, vůbec se to nenahýbá. A od 3000 ot to trapně rychle zrychluje, jako by člověk pustil bombu s NOS. Ale je to na zvyku jezdit zarás s benzinem a dýzlem. Pokud nenajdu něco podobnýhho-co do chování motoru jako PROBE tak s ním budu jezdit snad do důchodu. Myslím, že by to pro začátek stačilo- tak ahoj na cestáchCool
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.