logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Absence jiskry při startování
XenOxygen Offline
#1 Vloženo : pondělí 1. dubna 2019 14:20:18 (UTC)
Registrován: 01.04.2019 (UTC)
Příspěvků: 7
Bydliště: Praha

Zdravím,

Mám Forda Probe 1995 2.5l USA verze, měl jsem občasné problémy při startování (někdy nastartovalo, někdy ne, prostě jak se mu zachtělo). Teď přes zimu bylo Probe zazimované v garáži. Asi před 3 týdny jsem se s ním projel, aby vše běželo jak má, i po zimě nastartovalo bez problemu. Nicméně od teď se mi Probe již nastartovat nepodařilo. Škrtá, ale nestartuje, zapalovací svíčky nedávají jiskru. Rozdělal jsem rozdělovač a víko rozdělovače i rotor byl v otřesném stavu, tak jsem koupil nové a problém přetrvává. Neměl někdo z vás podobný problém? Cívka ukazuje správné hodnoty odporu, senzor (Crank angle sensor) propouští proud, ale dostala se do něj vlhkost, protože víko rozdělovače bylo prasklé a vlhkost mohla senzor poškodit a pak by to teoreticky mohla být i řídící jednotka, ale už jsem poměrně v koncích s nápady co dál.

Děkuji za rady


Andrew Offline
#2 Vloženo : pondělí 1. dubna 2019 15:15:24 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Rozdělovač je svině.
Upřímně mám pocit, že 40% případů proč Probe nestartuje je rozdělovač a 40% je čidlo v kufru...
Zkusit jinej rozdělovač a nebo rozdělovač zkusit v jinym autě.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
XenOxygen Offline
#3 Vloženo : pondělí 1. dubna 2019 16:00:28 (UTC)
Registrován: 01.04.2019 (UTC)
Příspěvků: 7
Bydliště: Praha

Bohužel nemám kde jinde rozdělovač vyzkoušet :/ Nicméně senzorem v kufru je myšleno to tlačítko na odříznutí přívodu paliva nebo je tam ještě něco? Díky
Andrew Offline
#4 Vloženo : pondělí 1. dubna 2019 16:22:35 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Jo to je to co jsem myslel, ale to bylo jen pro příklad, vím že jsi psal, že to nehází jiskru.
Hele mě odešel rozdělovač 3x. Prvně mi ho odpálili v servisu když měřili komprese a neuzemnili svíčku(to byl originál, pak už jsem měl jen druhovýrobu). Podruhé mi exnul sám od sebe zničeho nic. Potřetí to auto asi dva měsíce zlobilo než přestal fungovat. Někdy nastartovalo až na druhé otočení, jindy to naskočilo, ale po rozjetí to zase chcíplo a až pak to jelo bez problému. Náhodou nejsi odněkud z okolí Motola?
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
XenOxygen Offline
#5 Vloženo : pondělí 1. dubna 2019 16:45:21 (UTC)
Registrován: 01.04.2019 (UTC)
Příspěvků: 7
Bydliště: Praha

Podle toho co popisuješ, tak to opravdu vypadá na ten rozdělovač, než to umřelo úplně, tak jsem měl úplně stejné problémy, teď otázka, která část rozdělovače to bude, když víko a rotor jsou nové. Bohužel ne, jsem z Prahy 3 a probe parkuje v garáži na Chodově.
Andrew Offline
#6 Vloženo : pondělí 1. dubna 2019 17:23:46 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
No když tady pohledáš na foru, tak zjistíš, že v tom rozdělovači většinou odejde buď cívka a nebo nějakej ten modul.
Já jsem ten rozdělovač odpojil a zadrátoval jsem si tam řešení přez HEI modul od GM. Návod je tady někde na foru.
Ale samozřejmě to může být i něco jinýho, ale stím já neporadím.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
XenOxygen Offline
#7 Vloženo : pondělí 1. dubna 2019 17:28:49 (UTC)
Registrován: 01.04.2019 (UTC)
Příspěvků: 7
Bydliště: Praha

Něco ohledně HEI modulu jsem zde už našel, nicméně zatím díky moc za rady, zkusím to nějak ještě vymyslet a uvidíme.
vaman Offline
#8 Vloženo : pondělí 22. dubna 2019 16:37:12 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Jo to já mám v Probečku 2.5 stabilně jeden plně funkčí rozdělovač navíc , v regále ležej 2 další ovšem oba nefunkční , za těch pár let mě už 2 odešly a nějak jsem se nerozhoupal je dát na repas který dělá za asi 2,5 až 3,5 tisíce AMH Mazda Olomouc .
Zden Offline
#9 Vloženo : úterý 14. května 2019 21:12:26 (UTC)

Registrován: 11.02.2014 (UTC)
Příspěvků: 50
Bydliště: Nelahozeves

Poděkoval(a): 6x
S rozdělovači je fakt problém, na podzim synovi odešel za jízdy (špatně startoval a po pár km definitivně klekl) - odtah 140 km. Dost drahá sranda. Týden na to jsem vyjel mým Probetem před dům ("naštěstí") a chtěl odjet na dovolenou, ale neodjel (tedy odjel, ale jiným autem). U obou Probat 2,5 GT V6 zřejmě odešel tranzistor v rozdělovači (špatně chlazený a ještě ohřívaný motorem). Fakt mně to naštvalo a už origu nevěřím. Oba rozdělovače cca 5 let staré. Při měření odporů vše ukazovalo správně. Oba máme předěláno na externí modul (já Škoda cca 750 Kč, syn Mazda cca 1000 Kč).
Zden Ford Probe 2.5 V6 94
Berlingo
Daewoo Nexia
XenOxygen Offline
#10 Vloženo : úterý 14. května 2019 22:08:17 (UTC)
Registrován: 01.04.2019 (UTC)
Příspěvků: 7
Bydliště: Praha

Nakonec to opravdu byl rozdělovač. Objednal jsem novou druhovýrobu z USA od firmy, co dělá jen rozdělovače asi za 2,5 tisíce vč. poštovného a vše už funguje jak má. Pokud rozdělovač odejde časem znovu, což myslím, že odejde vzhledem k tomu, jak krátce všem vydrží, tak dám na vaše rady a také si to nechám předělat na externí modul.

Jinak díky všem za postřehy a rady
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.