logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Nehazí jisku ani nevstřikuje Probe I
Krťa Offline
#1 Vloženo : neděle 29. srpna 2021 8:52:33 (UTC)
Registrován: 29.08.2021 (UTC)
Příspěvků: 5

Poděkoval(a): 3x
Zdravím Vás,
pred par dny jsem koupil Probecko a pri sjizdeni z odtahovky mi motor zhasnul a jiz jsem ho nenahodil. Nehazí to jisru a ani nevstrikuje. Koukal jsem po pojistkach a po relatkach, vse se zda ok.
Mam podezreni na snimac otacek, mezi vyvody jsem nameril 1ohm a pri startovani nemamerim zadne zakolisani napeti.Ví nekdo nejake hodnoty?

Jinak jde o verzi GL bez turba z usa, uz je dohlasena na cz spz par let. Chci se Vás zeptat jestli je to auto nejak zajimave, pokud ma USA puvod?

Díkec za rady
white power Offline
#2 Vloženo : neděle 29. srpna 2021 10:05:33 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,911
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ahoj, každý Probe 1. gen je zajímavý, hlavně verze GL už moc nejezdí. S elektrikou ti moc neporadím (není to mj koníček), ale pokud to přestalo jet při vykládání z odtahovky tak bych se jako první podíval na nárazový čidlo v kufru, ale to by to házelo aspoň jiskru (čidlo odpojuje palivovou pumpu).
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Krťa Offline
#3 Vloženo : neděle 29. srpna 2021 10:25:13 (UTC)
Registrován: 29.08.2021 (UTC)
Příspěvků: 5

Poděkoval(a): 3x
Diky za reakci :)

Palivove cerpadlo jede pri startovani, ne po otoceni klickem neni slyset zvuk cerpadla, ale asi by tak byt melo. Narazove cidlo jsme zkoumali a kdyz jsem ho vyhodil, motor ani nestartoval.

Verze GL co jsem koukal na prodej jsem nic nevidel to je pravda. Verze GT by asi byla na svezeni zajimavejsi, ale pokud bylo GL malo, tak mi jde spis o historickou hodnotu co bude zajimavejsi. Jinak dostat ameriku na nase vyjde prej asi 20tis.

Co se tyce EKO poplatku, ma nekdo zkusenost jestli da Ford nejake vyjadreni o emisni norme? Mam starej ceskej technicak a neni to tam psane, mozna jeste tim ze amerika

Jak je to vlastne s dilama? Asi docela problem co. Na bazosi skoro nic a co se tyce novych, tak jsem v rubrice u prodejcu dily ani nenasel vezi 1.
white power Offline
#4 Vloženo : neděle 29. srpna 2021 11:32:56 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,911
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Co se týče eko poplatku tak samozřejmě můžeš zkusit Ford nebo Dekru, jestli ti nedaj nějaký vyjádření. Já jsem zkoušel dohnat emisní třídu přes dekru na Jeepa, u US verze je problém a pokud nemaj záznam tak ti nic nedaj. Další možnost je přihlásit auto na někoho se ZTP, ten bude osvobozenej, ale další majitel bude muset stejně poplatek zaplatit. Další možnost je nechat si udělat veteránskou testaci a provozovat auto dál na bílejch značkách, nebudeš platit eko daň a roční pojistka je 10%. A poslední možnost je se prostě kousnout a zaplatit 10tis. O možnosti zajet na zkušebnu a nehat si změřit emise ani psát nebudu, protože je to finanční nesmysl (nemyslím ME před STK).

Díly motoru a podvozku jsou stejný s Mazdou 626 GD, ročník 88-92. Takže pokud budeš něco schánět tak hledej Mazdu.
Když odpojíš nárazový čidlo tak musíš propojit konektor, jinak nepojede čerpadlo.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Krťa Offline
#5 Vloženo : neděle 29. srpna 2021 12:15:53 (UTC)
Registrován: 29.08.2021 (UTC)
Příspěvků: 5

Poděkoval(a): 3x
Jasně no, to jsem si myslel ze to s tou ekoskou neni jen tak, ale nevim presne jak je to s tou veteranskou, navic asi musi byt auto pekne a to nevim, kdy to u me dopadne.

A jak se prosim zasuvka propojuje? Jako ona vylitla puvodne nebyla, ale je pravda ze jsem se na odtahovce pri sjizdeni kousl vyfukem, ale to to jeste slo a pak jsme tam dali dreva a mozna to houplo a chciplo to
white power Offline
#6 Vloženo : neděle 29. srpna 2021 12:24:23 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,911
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Normálně propoj ty dva piny v konektru, nebo konektror odstřihni a propájej kabely mezi sebou, jen je nezapomeň zaizolovat. Mě ta nárazová pojistka párkrát vypekla tak jsem jí nakonec odstřihnul a propájel, protože i když byla zamáčlá tak stejně nepřeváděla.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Krťa Offline
#7 Vloženo : pondělí 30. srpna 2021 20:36:19 (UTC)
Registrován: 29.08.2021 (UTC)
Příspěvků: 5

Poděkoval(a): 3x
Mám tam 3 draty v te pojistce. Tam se to ale zda asi dobry, podle toho jak jsem to promeroval tak jednou to spojil dva draty a pak druhe dva draty pri vypadnuti. Vcera to bezelo, dneska ze to projedu a chciplo to. A blika to zavadu dvakrat blikne pomalu a pak dvakrat rychle. Prijde mi to spis na nakej zaoxidovanej spoj
white power Offline
#8 Vloženo : úterý 31. srpna 2021 5:45:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,911
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Confused To co popisuješ že to vyblikává je chyba 22, ale to neexistuje, dole je seznam chyb pro tvůj model, někdy ty chyby sice jsou i na jinej model, ale nikde jsem chybu 22 nenašel ani na performanceprobe, ani v manuálu co mám staženej. Já bych ještě zkusil propojit v tom konektoru ty dva piny kudy jde proud když to jede, třeba přez ten nárazovej senzor jde málo proudu na sepnutí čerpadla.


takhle to vyblikává chyby 8 a 34

1 Ignition Diagnostic Monitor
10 Vane Air Temperature Sensor
12 Throttle Position Sensor
14 Barometric Pressure Switch
15 EGO Sensor (Lean)
16 EGR Valve Position Sensor
17 EGO Sensor (Rich)
25 Fuel Pressure Regulator Control Solenoid
26 Canister Purge Solenoid
28 EGR Control Solenoid
34 Idle Speed Control Solenoid
8 Vane Air Flow Signal
9 Engine Coolant Temperature Sensor

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Krťa Offline
#9 Vloženo : úterý 31. srpna 2021 17:46:25 (UTC)
Registrován: 29.08.2021 (UTC)
Příspěvků: 5

Poděkoval(a): 3x
Čau,díky za reakci

Takže sháním rozdělovač na motor 2.2 85kw nebo zapalovací modul s cívkou v rozdělovači.
Dneska to vzdycky bliklo jednou a pak dlouha pomlka, takze asi zavada jedna.
Odpor na vystupu z modulu byl nekdy nekonecny a nekdy 1300ohm.Jeden zkuseny elektrikar mi rikal, ze by to melo byt kaput.
Nebo nekdo nejake zkusenosti?
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.