logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Tlak oleje
emseuro Offline
#1 Vloženo : středa 20. srpna 2008 23:18:55 (UTC)
Registrován: 17.08.2008 (UTC)
Příspěvků: 62

Nevim,jestli se to da zaradit jako porucha a prosim o nejake vyjadreni:jedna se o budik na mereni tlaku oleje,pri volnobehu rucicka klesa,pri pridani plynu zase stoupa.Olej jsem meril a je v rozmezi,mezi ryskama.Tak nevim jestli jsou tyto vykyvy tlaku normalni.Dekuji

Jarry Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 21. srpna 2008 8:36:47 (UTC)

Registrován: 10.11.2001 (UTC)
Příspěvků: 567
Bydliště: Svetec

Jistěže je to normální.Závisí na otáčkách čerpadla oleje. Tlak by ale nikdy neměl klesnout pod rozsah normal ani při volnoběhu.Pokud ano většinou je na vině starý nebo nevhodný olej, potom také unavená pružina regulátoru tlaku (na čerpadle).

Jarry
Fender Stratocaster E443129 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Jarry
Fender Stratocaster E443129, Fender Telecaster Z8228066 & Fender Tube amp HOT ROD DeLuxe
Venito Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 21. srpna 2008 12:46:49 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
houpat by se mela a le minimalne, logicky cim vic ojety motor, tim vetsi vule v mazanych mistech kama pak na volnobeh olej fici ven a cerpadlo stiha az v otackach...
Urcite bych vymenil regulator tlaku oleje a jeho pruzinku, v mazde cca 400kc. protoze ti ted motor na volnobeh maze min nez by mel

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

madaros Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 21. srpna 2008 20:29:36 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

taky sem menil.. :)

akorat si objednej jenom pruzinku a pístek.. budes to mit o 200 levnejsi.. akorat to pri vyndavani nesmis ztratit.. :D

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
emseuro Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 21. srpna 2008 21:10:04 (UTC)
Registrován: 17.08.2008 (UTC)
Příspěvků: 62

Diky,jenom pro upresneni,mam problem spise s vetsim tlakem,protoze rucicka jde temer do maxima,ale dela to nepravidelne,asi jakou to ma naladu.Zda se mi ze to nejak moc tlakuje,nebo ja nevim,treba je to normalni.

Tratos Offline
#6 Vloženo : pátek 22. srpna 2008 12:56:27 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

Urcite bych vymenil regulator tlaku oleje a jeho pruzinku, v mazde cca 400kc. protoze ti ted motor na volnobeh maze min nez by mel


Ahoj neměl bys nějaké objednací číslo toho regulátoru?

Díky T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Docthor Offline
#7 Vloženo : pátek 22. srpna 2008 21:30:59 (UTC)

Registrován: 25.04.2008 (UTC)
Příspěvků: 421
Bydliště: Ostrava !!!

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jak psali kluci,zkus redeukční ventil na olejovém čerpadle vyměnit a zároveň olej,pokud se redukčák zasekává (vlivem nějakého bordelu v oleji,nebo se mohl jen přidřít)tak je koloběh mazání narušen a při nejlepším ti praskne olejový filtr..

Ford Probe II 2.5 V6 GT (OPC Blue) - ....Radši mrtvý než druhý !!!....

Venito Offline
#8 Vloženo : sobota 23. srpna 2008 10:19:44 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
preinstalovaval sem winy a nemuzu najit CD se servisnim manualem mazda kua:(
tak aspon fotka jakto vypada, novy je trosku jiny, ale sedi to... o tom jestly je regulator dobry nebo ne rozhoduje jeho vrchni presne brousena hrana, okem nejde poznat nic, vypada jak novy i kdyz ma najeto 250 000km... ale vymena je nutna, hrana uz ma setinove vule.
Vlevo je novy, vpravo stary -i s pruzinama




ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Venito Offline
#9 Vloženo : sobota 23. srpna 2008 10:23:30 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
jak rika doctor, nejspis mas bordel v oleji a ten ti pridira tento regulator, pak mas vic tlaku.rozhodne bych s tim rychle neco delal, nebo ti nekde po ceste streli tesneni pod filtrem a mas zbytecni starosti.uz se to jednomu clenovi stalo...

ProbeII 2.0l_122HP & bixenony

American @ Japan caars
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

emseuro Offline
#10 Vloženo : sobota 23. srpna 2008 18:12:06 (UTC)
Registrován: 17.08.2008 (UTC)
Příspěvků: 62

Jeste pro upresneni,po zahrati motoru rucicka stoupa a klesa,zalezi na tockach motoru.Pri volnobehu se rucicka drzi u pismenka L,cim stoupaj otacky tak stoupa rucicka az k pismenu N.Tak to bude asi normalni,ale olej stejne vymenim.

madaros Offline
#11 Vloženo : sobota 23. srpna 2008 21:40:33 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

jj to je správně.. tohle rozmezí odpovídá tomu co ukazuje budík mě a to to mám měněný před měsícem.

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
emseuro Offline
#12 Vloženo : sobota 23. srpna 2008 21:42:52 (UTC)
Registrován: 17.08.2008 (UTC)
Příspěvků: 62

Diky,o jeden problem min,ted se musim vrhnout na tu zapecenou svicku.SmileAngry

Tratos Offline
#13 Vloženo : úterý 2. září 2008 23:09:16 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Dotaz: Měnil jste už někdo na V6? Kdysi tu někdo psal že měl sundanou vanu a nenašel kde by to mělo být. Tak jestli to u V6 vůbec jde. Teoreticky podle obrázku by to vypadalo že to je na podobném místě. Asi díly 14-115 (0221-14-115) a 14-116 (FE5A-14-116). Pak nevím co je 10-327 (KL01-10-327A) a jestli to potřebuji taky.





Díky.
T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
madaros Offline
#14 Vloženo : úterý 2. září 2008 23:36:48 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

tratos: tohle je presne ten obrazek co sme se o nem bavily.. takze ja uz ti vice nepomuzu..

jinak je to ten regulator.. to 10-327 bude ta segrofka,nebo něco co to tam bude držet (nevim jak je to u V6).. zeptej se az to budes obednavat kolik stoji tenhle dil a uvidis, jde o to jestli to sikovne vyndas a neznicis,nebo jestli tenhle novej budes potrebovat.. :) kazdopadne to bude 100 + - takze bych to neresil a objednal..

ja treba nejdriv nadaval ze sem su koupil segrofku za 100kc ale nakonec mi ta puvodni odlytla,takze sem ji stejne potreboval.. :)

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Pepa Střecha Offline
#15 Vloženo : středa 3. září 2008 8:28:10 (UTC)

Registrován: 07.07.2003 (UTC)
Příspěvků: 699
Bydliště: Brno

10-327 je šroub s vnitřním imbusem... a když ho vyndáš, vyskočí na tebe to, co potřebuješ...Wink

Black GTC 1993
Renault Trafic 2008
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Black GTC 1993
Chrysler 300C Touring 2006
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějaký blbec, který neví, že to nejde a udělá to.
Tratos Offline
#16 Vloženo : středa 3. září 2008 10:37:27 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Super díky oběma. Zítra to zkusím objednat.

T.
Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Lukas Offline
#17 Vloženo : sobota 28. února 2009 11:46:31 (UTC)

Registrován: 08.07.2007 (UTC)
Příspěvků: 170
Bydliště: Statenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tratos: Povedlo se to objednat??
Lukypery
Ford Probe 24V 1993
Bright Calypso Green
Brakes RX8
Lukypery Bodykit
http://lukypery.rajce.idnes.cz/
Tratos Offline
#18 Vloženo : sobota 28. února 2009 14:00:06 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Citace:

Tratos: Povedlo se to objednat??


Ahoj. Bez problémů v Mazdě.

FE5A14116 - Pružina - 108,70 Kč
FS0114115 - Pístek - 142,90 Kč
995622000 - Těsnění - 58,90 Kč



T.

Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.