logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Rozdělovač
Kaprolet Offline
#1 Vloženo : středa 6. května 2009 14:15:33 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jak jsem se někde dočetl a nakonec viděl, nejchoulostivější věc na motoru KL je zřejmě rozdělovač. Mám jeden nefunkční doma a chtěl bych ho nechat preventivně zrepasovat. Vůle žádne, pravděpodobně jen odpálená cívka. Neměřil jsem ho. Jaké s tím máte zkušenosti? Řešil už někdo opravu rozdělovače? Auto mi jezdí bez problémů. Ptám se jen proto, abych nebyl zaskočen až se něco takového přihodí. Přecijen záruka na našich závodních vozech už bohužel skončila Smile

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
Thullo Offline
#2 Vloženo : středa 6. května 2009 15:50:12 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Mam znameho, ktery toto dela, ale je ze slovenska! Kdybys chtel, dam ti na nej kontakt - opravuje ty blbince, co se v rozdelovacich serou :o)

Taky vim, ze existuje varianta EXTERNI CIVKY (napr. z nami oblibeneho FAVORITU) a to je pak rozdelovac kdykoli opravitelny hrave :o) hihi (delaval to marauder)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Kaprolet Offline
#3 Vloženo : středa 6. května 2009 19:19:31 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Cívka pro zapalování induktivním kolem stojí cca. 250Kč ale zdá se mi že to vypadá úplně jinak. Škodovácký rozdělovače jsem měl rozdělaný (a následně složený) snad všechny ale nějak nevím jak to dát do Japan rozdělovače. To se rád dozvím.
Pak jsem ještě našel stránku www.rozdelovace.cz. Ale tahle varinta mi přijde trošku jako ekonomická sebevražda. Navíc kompletní rozdělovač mám.
Další co jsem našel je na www.fordprobe.cz. Tam nabízí opravu za celkem přijatelný peníz. Jen nevím zda je tato stránka funkční. Máte s tím někdo nějakou zkušenost?

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
Kaprolet Offline
#4 Vloženo : středa 6. května 2009 19:21:39 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
A jak to vlastně opravuje ten dotyčný ze Slovenska? To nějak převíjí, nebo používá z něčeho jiného? Nemám tušení co se s tímhle dá dělat. Jsem v tom úplný nováček.

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
eiffel Offline
#5 Vloženo : středa 6. května 2009 22:47:15 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Citace:

Cívka pro zapalování induktivním kolem stojí cca. 250Kč ale zdá se mi že to vypadá úplně jinak. Škodovácký rozdělovače jsem měl rozdělaný (a následně složený) snad všechny ale nějak nevím jak to dát do Japan rozdělovače. To se rád dozvím.
Pak jsem ještě našel stránku www.rozdelovace.cz. Ale tahle varinta mi přijde trošku jako ekonomická sebevražda. Navíc kompletní rozdělovač mám.
Další co jsem našel je na www.fordprobe.cz. Tam nabízí opravu za celkem přijatelný peníz. Jen nevím zda je tato stránka funkční. Máte s tím někdo nějakou zkušenost?

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67


Věc jedna:
Rozdělovač z ford probe.cz má záruku jen půl roku, jedná se o repas. A mám pocit že to dělají v chuchli (z minulého týdne špatná zkušenost).

Rozdělovač jako takový starý ještě není zárukou, že půjde repasovat. V rozdělovači je modul a cívka, potom palec a víčko.

Pokud odejde cívka, je to v pohodě,ale pokud odejde ten modul, tak už je jen otázka času kdy odejde i nový. Modul se dost hřeje a chladí se tím, že je přidělán k tělu rozdělovače. Jakmile se vibracemi uvolní, v domácích podmínkách nezajistíš ideální chlazení a za čas odejde znovu.

Věc dva: Škodovácký rozdělovač je jen zařízení, které rozděluje elektriku mezi jednotlivý válce. Neobsahuje nic kromě palce a víčka. Ze škodovky se používá jen cívka, která se nějakým způsobem propojí s probe rozdělovačem a ahoj, je normálně mimo rozdělovač venku. Ale nevyřeší ti to špatný modul. Cívka se potom může kdykoli vyměnit a stojí do 1000 korun.

Věc tři: Mě přijde nesmysl koupit repas rozdělovač za 5-6.000,-, nebo jetý za 2-3.000,-, když nevíš jak dlouho ti vydrží.
Já koupil z www.rozdelovace.cz a jsem spokojený. Zvlášť když origo stojí přes 20.000,-

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Kaprolet Offline
#6 Vloženo : středa 6. května 2009 22:56:42 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak pokud se to bere takhle tak fungl nový až zase tak draho nevyjde. Asi bych po tom co pišeš šel taky do nového. Dá se nějak říct jak často se to sype a co na to má vliv?

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
eiffel Offline
#7 Vloženo : středa 6. května 2009 23:14:29 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
vliv na to mají svíčky (na cívku)

Používej vždy ty, které jsou doporučeny výrobcem a nebo se stejnými hodnotami.

Já to odpálil svíčkama se 4 bodama na jiskření

Auto okamžitě přestane jet a nic s tím neuděláš.

Pak na to mají vliv otřesy - hlavně teda na ten modul. Je potřeba držet v dobrém stavu silentbloky, aby motor zbytečně neklepal při jízdě.

Jak říkám, auto používám každý den, takže jsem koupil za 8.000 rozdělovač nový z druhovýroby, mám na něj záruku 2 roky a nikdo se k němu nechoval nikdy špatně.

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Kaprolet Offline
#8 Vloženo : středa 6. května 2009 23:51:52 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jaký je interval na svíčky. Po kolika km? Jinak já nedám dopustit na NGK. A naprosto VŽDY osadit přesně podle výrobce. V tomto směru žádný experimenty.
Výhoda šestiválce je ta, že ten motor snad ani nemá vibrace. Vůbec se nehýbe, neklepe a tak. Prostě krása. Pokud už něco zažil tak se asi dá předpokládat že budou silentbloky fuč ale na mém zatím dobrý.


Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
zelena_zeme Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 7. května 2009 8:52:26 (UTC)

Registrován: 14.02.2008 (UTC)
Příspěvků: 180
Bydliště: Brno

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
já koupil rozdělovač před rokem na vrakáču za 2000 a šlape jak hodinky BigGrin akorát mám strach kde zůstanu viset až odejde, mám po cestě přes rakousko do německa,a v červnu mě tyhle cesty čekaj další 2, takže by nebylo od věci mít sebou náhradní rozdělovač.mám doma ještě ten starej,co loni odešel....

Renni Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 7. května 2009 21:09:42 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
mi nemluvte o rozdělovačích nebo vyletím už Angry jedinej svůj funkční náhradní jsem prodal a za dva dny mi kleknul můj REPASOVANÝ(před rokem) díky opečkovy a Ejffelovy jsem koupil novej za osmičku s dph a a od tyhle ”záleřitosti” co se sere každýmu skoro každej den mám už pokoj Smile

RENNICAR 93-US http://img205.imageshack...8005rennicarnewiut8.jpg
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Ford model A 1937
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
cuir Offline
#11 Vloženo : sobota 9. května 2009 20:08:42 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
zdravim,
prisel jsem posilit vase rady a rovnou poskytnout drobne rady.
Pokud tento problem jeste nemate vyreseny a stale shanite rozdelovace za nehorazne penize a nebo kupujete repasovane ci je nechavate repasovat tak to co jsem udelal na svoji MX6 kdyz mi odesel rozdelovac je nejlevnejsi a nejlepsi varianta opravy rozdelovace.
U nasik KL motoru odchazi bud civka v rozdelovaci a nebo vykonovy zapalovaci tranzistor. Oboje se da velmi snadno nahradit a pote mate jistotu ,ze to vse mate nove a ze vas to nenecha na ceste jako zrepasovane rozdelovace, popripade stare nacnute rozdelovace. Pokud tedy tenhle problem resite tak pisnete...zkusim pak najit navod na netu a lepe vysvetlim problem veci.
pro nazornot foto meho motoru z MX6 po zkusebnim zapojeni.
....tak bohuzel...foto bude az se dostanu domu na rychlejsi internet...nejde mi to uploadnout.


Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#12 Vloženo : sobota 9. května 2009 21:11:50 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Vitam noveho clena Cuir :o)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#13 Vloženo : sobota 9. května 2009 21:25:56 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
koukám že sezóna začíná a členi se množí :-D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Kaprolet Offline
#14 Vloženo : sobota 9. května 2009 21:30:24 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No super. Co se tady člověk všechno nedozví. Sem s tím! Ať jsme chytřejší Wink

Ford Probe 2,5 V6 94
Ford Capri 2,8 V6 82
Ford Taunus P6 1,5 V4 67
Thullo Offline
#15 Vloženo : sobota 9. května 2009 21:36:00 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Cuir je PROBE POZITIVNI diky THULLOvi :o) s Weskerem se sice punktovali uz dele, ale az THULLO postavil CUIRa na PROBE :o)
Ale k dobru je mu fakt, ze na PROBE 2,5 V6 presel z MX-6 V6 :o)

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
eiffel Offline
#16 Vloženo : sobota 9. května 2009 21:38:14 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
ještě tady vlastně chybí coolgrey :-D

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Tratos Offline
#17 Vloženo : sobota 9. května 2009 22:00:08 (UTC)

Registrován: 24.03.2004 (UTC)
Příspěvků: 214
Bydliště: Praha

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)

Externí zapalovací modul je známá věc a už před několika lety sem dával informace o tom Marauder. Krom toho na netu se dají najít návody.

Důvod proč to tu ještě nikdo nevyzkoušel je asi v tom že je rychlejší i když dražší vyměnit celý rozdělovač swapem než začít kutit externí.

To cuir:
Určitě ale sem dej nějaké fotky a zkušenosti ze zapojení... Tys ho vyměnil preventivně?

T.

Ford Probe 2.5 GT ´93, Praha
cuir Offline
#18 Vloženo : sobota 9. května 2009 22:05:11 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
diky za privitani :)
preventiven sem to bohuzel nemenil. Kdyz sem jeste pred nehodou mel MX6 tak se mi rave onen rozdelovac podelal...mel sem odpalenou ridici jednotku, slusnutou civku v rozdelovaci a po zahrati mi ten vykonovej tranzistor chyboval a nad 3500 otacek mi zdechal motor. Jeste tak 14 dnu sem s tim jezdil a pak to vyfluslo nadobro.
Potom mi asi za dva dny dosel ten tranzistor, civku uz sem mel a RJ uz take byla vymenena, takze sem to jen zapojil podle velmi jednoducheho schematu a bylo po problemu.

Jak sem rikal..dam sem fotky a navod ,ale musim se dostat na rychlejsi net...tedka mi nejde nic uploadnout :(
EDIT: takze haluzi se povedlo uploadnout jeden obrazek.
Takto vypadalo zkusebni zapojeni. Sami vidite ,ze je to par dratecku.


tak a tu je navod jak na to..je tam zapojeni a vsechno.
http://www.mx6.com/forum...ernal-coil-install.html

a pro spravne zapojeni pouzijte tohle schema
http://img.photobucket.c...artimus_king/HEImod.jpg
ten odpor co je tam danej se dava aby fungoval otackomer..jinak nebude ukazovat.
jinak civka staci v podstate jakakoli...ja sehnal z mazdy 626 z dvoulitra a parada..behalo to pekne az dodoby autonehody :(
Vicko rozdelovace sem upravit timto zpusobem.
http://img.photobucket.c...timus_king/Image012.jpg
je tam trn ,ktery jde do civky. Vzhledme k tomu ,ze civka je nyni extrerni tak ten trn nema kam jit. Provrta se vicko, odizoluje se ten trn a v mototechne zakoupeny vysokonapetovy medeny kabel se jednoduse napaji na trn a pote zalije silikonem.

EDIT2:
citace ”Cuir je PROBE POZITIVNI diky THULLOvi :o) s Weskerem se sice punktovali uz dele, ale az THULLO postavil CUIRa na PROBE :o)
Ale k dobru je mu fakt, ze na PROBE 2,5 V6 presel z MX-6 V6 :o)”
Thullo: ja bych na probe nepresel ,kdyz by na silnicich nejezdili blbecci co ti nedaji prednost a rozsekaji ti auto ,ktere bylo skoro v TOP stavu na totalku :(
Diky tobe sem probe pozitivni ,ale byla to nejlepsi volba...shanel sem MX6 ,ale v takovem stavu jako sem mel ja to byl problem...a az tvoje nabbidka a nabizene probe me oslovilo.
Jeste jednou mockrat diky....zase muzu jezdit...


Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#19 Vloženo : sobota 9. května 2009 23:10:31 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Nedekovat - UZIVAT :o) rado se stalo...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Wesker Offline
#20 Vloženo : sobota 9. května 2009 23:23:47 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
To Thullo: To vis,ja bych Cuirovi nemel co prodat,leda tak kdyby chtel Fiata 126ku BigGrinBigGrin

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO

Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.