logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Návod na zapojení dálkového centrálu na P2
4kocour4 Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 5. února 2026 12:33:13 (UTC)

Poděkoval(a): 10x
Was thanked: 13 time(s) in 11 post(s)
Ne, ani na dvojková Probe jsem po získání Satana nezanevřel a jako důkaz, že stále něco dělám na všech svých autech se s vámi podělím o návod na dodělání dálkového ovládání centrálu. Divím se, že na to jak velkou a dedikovanou komunitu dvojková Probe mají tu ještě žádný srozumitelný návod není
Předem říkám, že nejsem elektrikář, pouze průměrně zručný kutil domácí. Neručím za to, že je to zapojené správně, hezky, nebo bezpečně, pokud je tu nějaký elektrikář a má k tomu výhrady, budu moc rád, pokud nám dá lepší návod na zapojení. Ale nebojte, auto vám to snad nezapálí Flapper

Tak, teď už bez dalších zbytečných keců, jdeme na věc! Nebojte, je to velmi jednoduché. (Nějaké poznámky jsou ještě na konci, doporučuji alespoň 1x přečíst komplet než budete cokoliv zapojovat)

NÁVOD
Co budeme potřebovat:
1) Dálkový centrál s ovládáním - Já koupil už pro mě klasický od "BLOW electronics" z Allegra za 300.
2) Odpor 4k7. (0.25W, 1W, 5W, fungovat budou všechny, já opět použil 1W protože jsem ho měl doma)
3) Klasické nářadí a elektrikářské potřeby, takže voltmetr, gola sada, nějaká izolační páska na dráty, atd.

Postup:
1) Příprava jednotky centrálu - Většina čínských a polských alarmů co jsem viděl nejen, že funguje na stejném principu, dokonce má stejné i barvy drátů. Musíte najít dráty pro zem, +12v, signální a napájecí. Na všech dálkách co jsem měl to bylo takto:
Černý - zem
Červený - +12v
Bílý - Signál pro zamknutí
Bílo-černý - Signál pro odemknutí
Žlutý - napájení pro zamknutí
Žluto-černý - napájení pro odemknutí

Zkontrolujte si, že na vaší dálce je to stejně a proveďte následující úpravy:
Na červený drát napojte oba žluté
Na bílo-černý drát napojte odpor a ZA něj napojte bílý drát