leitonn
|
Registered
|
Nespecifikováno |
neděle 13. února 2011 (UTC)
|
pondělí 18. listopadu 2013 22:46:34 (UTC)
|
11 [0.03% ze všech příspěvků / 0.00 příspěvků na den] |
1
(Zobrazit poděkování)
|
0
|
0
|
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Dobrý den, ve stodole mi leží můj miláček, moje první auto, které jsem v 18ti dostal, a rád bych ho kompletně renovoval. Nejjednodušší varianta mi příjde koupit druhý kousek a poskládat z toho jedno auto :-) Proto bych se chtěl zeptat, zda-li nemá někdo na prodej Probáká 91 2.2 GT, nejlépe v červené barvě !!! a šedivý interiér :-) klidně nepojízdné, bez motoru. Foto mého probe - barvaDíky moc!
|
Dělá to otec tak se mu nemůžu dovolat jakej váleček. Každopádně to odvzdušnil, zkusim se mu dovolat, ale hlavně říkal, že tam asi chybí nějaká součástka mezi tim pedálem a válečkem (jsem laik, takže tomu nerozumim) :( auto už mi tejden stojí:/
|
Ty vole majký, v Litoměřicích my probáci jezdíme bez pásů tak kliiid :))
|
Pročítal jsem celý forum a setkal jsem se s hodně příspěvkama o zaseknutý spojce. Mne se na mym Ford Probe 91 GT 2.2 stalo totéž - nejdříve se zasekla a těžce se vracela a po nějakém čase se zasekla komplet na podlaze a už jsem musel bejt odvezenej na laně. Vyměnili jsme spojkovej váleček, gumičky, ale spojka furt nejde. Chci se zeptat, jestli někdo nemá rozkreslenou tu spojku? jedná se o to, že bez pedálu vše funguje, ale připojení pedálu spojka prostě opět nejde, takže musí být zádrhel někde mezi tyčkou a spojkovym válcem (chybí nějaký kus něčeho?), nevíme si jak dál rady. Děkuju za pomoc.
|
Kamarád měl stejný problém, nemohli ho sehnat vůbec nikde, už nevim jakej měl rozdělovač ale taky probe 2.0 97 rok výroby a nakonec mu tam nějaký chlápci z "autorizovanýho servisu :D" dali rozdělovač snad z felicie a nějak to vykoumali, že to funguje:))
|
Má někdo něco zachovalého na zadní nápravu? Ford Probe 91, 2.2GT :) díky moc
|