probedriver
|
|
Registered
|
| Muž |
|
středa 4. dubna 2012 (UTC)
|
|
sobota 21. prosince 2013 22:47:03 (UTC)
|
31 [0.07% ze všech příspěvků / 0.01 příspěvků na den] |
|
3
(Zobrazit poděkování)
|
|
0
|
|
0
|
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Původně odesláno: white power  Původně odesláno: probedriver 
poviem ti takto - probe ma najazdene 120 000 mil takze by som chcel vybrus hlavy,ventilov pretesnit...trosku mozno zvysit vykon, sportove sanie...ja neviem povedzme na zaciatok mam 1000 € to je v prepocte cca 30 000 korun co sa za to da spravit?
hmm elektrony krasne akurat ze ja potrebujem 14 palcove :( alebo by sa mozno dala spravit vynimka?
Pokud seš alespoň trošku zručnej tak si "generálku motoru" zvládněš udělat i sám, GL je jednoduchej a nenáročnej motor, takže po 120 tis mil bych jen vyměnil pístní kroužky, zabrousil ventily a motor přetěsnil a bude bez problémů sloužit dalších 120tis. Z tohodle motorustejně nikdy žádnej závodník nebude, takže nějaký sání a pod. moc smysl nemá. ahoj, no o to by ani neslo to by som zmakol s otcovou pomocou len mne ide o cas...stale som v praci takze na toto by mi cas nevysiel :( jj viem ze to nebude nikdy zavodnik ale pre ten pocit ze to mam :D :D holt mlady chalan no :D
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
Původně odesláno: Thullo  2 Probedriver: Kámo GENERÁLKU - tím myslíš co? Já nejsem přímo mechanik, takže věci co se týkají motoru atd, dávám k mechanikům. Lakýrnickou pak zase k lakýrníkům. Já sám si dělám jen ty drobné věci - no na Probe 2 třeba vyměním blatníky, nárazník, dveře atd. ale e bych dělal nějakou generálku - jako motor ven a rozborka + sborka - to já sám nedělám... ;o) Ovšem nemám problém s tím to zařídit... Takže mi upřesni co by jsi chtěl a já ti povím, co jde a co ne ;o) teda za peníze jde vše, že... ;o) A jinak, za 1.500,- mám i takováto kola ;o) (ale v lepším stavu, než jsou na fotce) 15ky Probe 16v poviem ti takto - probe ma najazdene 120 000 mil takze by som chcel vybrus hlavy,ventilov pretesnit...trosku mozno zvysit vykon, sportove sanie...ja neviem povedzme na zaciatok mam 1000 € to je v prepocte cca 30 000 korun co sa za to da spravit? hmm elektrony krasne akurat ze ja potrebujem 14 palcove :( alebo by sa mozno dala spravit vynimka?
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
Původně odesláno: Thullo  2 Probedriver: A žádné z mých se ti nelíbí? :o) 16 GTnebo 17 BBSMám i 16 GT s gumama a stříbrné :o) ceny upravím jakožto pro člena Probe Clubu :o) líbí líbí :) akurát ma napadlo že to asi nebudu 14 palcové :(( so mal minule problém kvoli tomu s cajtami prudil do mňa asi 20 minút kým som ho presvedčíl stalo ma to 20 € som ho ukecal...chcel mi vziať papiere kvoli takej somarine že som mal obuté 195/85 miesto 195/70 to THULLO - som práve pozeral aj tvoju stránku že sa zaoberáš probesami...jedna otázka - keby som ti zaplatil vedel by si mi spraviť generálku na mojom probe gen.1?ja na to nemám čas auto by som dopravil k tebe ak by sa dalo...daj vedieť prosím. dík za odpoveď.
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
Původně odesláno: Thullo  Takto ANO, opačně NE. Probe 2 má středovou díru 67,1 a jednička myslím 57 nebo tak nějak... tak to je super ja mam probe 1 a som nasiel pekne elektrony co sa mi pacia tak si ich zajtra idem objednat :P vlozil by som obrazok ale neviem ako som na to dreveny :D poradi niekto ako na to? :D
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
Zdravím probari, mám jednu otázku - vedel by som dať elektróny z PROBE gen. 2 na PROBE gen. 1?vďaka za odpoveď
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
Původně odesláno: trpaslik  Ahoj,jistě i se zkoušečkou.Jenže nevím co a hlavně kde hledat.Kudy vedou ty podělaný dráty a kam. ahoj, teraz som nepochopil ako to myslis - nevies kde mas hladat poistky?tie su na vodicovej strane musis si lahnut pod palubnu dosku a na lavej strane uvidis ciernu krytku.
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
Původně odesláno: trpaslik  Ahoj,nemá někdo schema?Nedaří se mi to najít,hlavně nevím kde hledat.Žárovky v pohodě.Kostra taky,ale neteče mi tam proud  Děkuju za pomoc. schema nemam tak ma napada skusil si poistky pozriet?
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
Původně odesláno: trpaslik  Zdravim všechny.Kdepak najdu servisní zásuvku na P1.Prošel jsem celé forum a snad jsem našel co potřebuju.Seřízení snímače polohy škrtící klapky.Předem děkuju no skús túto stránku www.performanceprobe.com...ostics/est.php?app=9420m no a servisná zásuvka ak myslíš tú zásuvku kam sa dáva konektor na pripojenie tak to máš v motorovom priestore na ľavej strane vlastne nad ľavým tlmičom...tam si vyblikáš chyby a pôjdeš podľa tých kódov ktoré sú uvedené na tej stránke :)
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
[quote=DannyW;38022]Přesně tohle sem měl i já a jak psal WP, ten otvor byl úplně ucpanej, jen milimetrová dírka, až sem se divil, jak má být velká  Pak už to bylo v pohodě. hmm no tak podľa tvojich fotiek mam pocit že ja tam budem mať polmilimetrový otvor :D potom hodím fotky nech sa zasmejeme :D
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
tak ďakujem za rady a ospravedlňujem sa že tak neskoro ale nemal som prístup na net...ešte mám jednu otázku - da sa na moje probe nejako prirobiť ABS? ak áno prosím nejaký návod :D ďakujeem :)
Ford Probe 2.2i GL, r.v. 1989, USA verzia, pôvodne automat prerobený na manuál, biela farba
|
|