trpaslik
|
Registered
|
Muž |
neděle 28. října 2012 (UTC)
|
sobota 23. srpna 2014 15:58:14 (UTC)
|
54 [0.13% ze všech příspěvků / 0.01 příspěvků na den] |
2
(Zobrazit poděkování)
|
1
|
1
|
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
|
Mockrát děkuji,už jsem ho měl staženy v němčině,ale podělal se mi komp a všecko je fuč.Jesli mužu poprosit o zaslání.
Probe I 2.2 GT
|
Zdravím všecky,mám prosbu.Nepovedlo se mi najít odkaz ke stažení manuálu.Prosím pomozte.Dík
Probe I 2.2 GT
|
Jiná šance není,bero.
Probe I 2.2 GT
|
Ahoj,tak to ti moc nepomůžu.Ja mam věci na P1.Za studena vyloučíš saharu.Pokud to bode dělat kompresor,muže být v haji ložisk.Mě se ho podařilo zachránit tím,že jsem ho vyndal vyčistil a namazal.Spojka na kompresoru muže být i tak v háji pokud zadrhává když je klima vypnutá,ale mam zato že by to dělalo už po nastartování.Všechno to jsou pouze úvahy.Z které časti Prahy jsi?Jestli nejsi náhodou pobíž Ujezda nad lesy.
Probe I 2.2 GT
|
Ještě písni co máš za auto.dik
Probe I 2.2 GT
|
Zkus zapnot kompresor při studenym motoru.kladku ti mužu vzít v pondělí na prahu.
Probe I 2.2 GT
|
Ahoj,kompresor klimatizace by s tím neměl mít nic společného.Větrák tu mam a kompresor dvakrát,když bude nejhuř.
Probe I 2.2 GT
|
Tlak by měl byt na 3 barech a držet.Pokud klesá,ventilek v hájínku,ale i tak mi to jede.
Probe I 2.2 GT
|
Ahoj,podívej se na tlak paliva.U mého dělá něco podobného ventilek v čerpadle.
Probe I 2.2 GT
|
|