Vojtík
|
Registered
|
Muž |
pondělí 16. února 2015 (UTC)
|
středa 16. ledna 2019 9:03:10 (UTC)
|
11 [0.03% ze všech příspěvků / 0.00 příspěvků na den] |
0
(Zobrazit poděkování)
|
0
|
0
|
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Nabízím zcela nové, nepoužité homokinetické klouby na Ford Probe Vyrobce: Metelli Číslo dílu: 15-1328 Popis od vyrobce: Vnější ozubení strana kola 28mm vnitřní ozubení,strana kola 26mm prumer tesniciho krouzku v mm 56 mm pocet zubu, ABS krouzek 44 Materiál guma druh kloubu synchronní kloub Vnější průměr [mm] 94 mm mechanicky obrobeno se zápichem ve vnitřní části velikost závituM22x1.5 Byly jen vybaleny, ale na auto se nemontovaly - chyba objednavky. Koupeny 5.8.2018. Jeden kloub je kompletní včetně příslušenství (manžeta, sponky, pojistný kroužek i matka), u druhého se příslušenství bohužel ztratilo. Kupoval jsem za 780 Kč/ks Vzhledem k chybějícímu příslušenství pouštím oba za 1000 Kč.
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Ahoj, nedávno prijdu k autu a najdu rozbitou stredovou "odrazku" mezi světly... Nemá ji někdo nahodou nevyuzitou doma? :) Zároveň jsem objevil praskle origo křídlo, o které bych mel tedy také zájem, na barvě mi nezáleží... :) Dále sháním, dlouho a marně, na origo 15ky středové krytky - ten novější trojuhelnikovy typ. A poslední... Pokud by měl někdo zachovalé funkční zadni trmeny, hlavně levý, pokusil bych se o poslední repas než to vzdám a koupim nové :D Předem díky za nabídky :)
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Ozivim tema. :) Uz jistou dobu si vsimam toho, ze se mi obcas pod autem, prednim naraznikem objevi kapicky, chladici kapalina. Prosakuje chladičem, z boku, to vím, ale stava se to jen nepravidelne, narazove, občas. Priklad z posledni doby: Vyrazim odnekud, popojedu treba 5km, kde zastavim, neco zaridim a vracim se k autu a tam nakapana louzicka, spis vlhky flek. Sednu do auta, jedu dalsich 10 km, kde opet neco zaridim a pod autem sucho, ani kapicka, pote, treba za dalsich 10 dni se situace opakuje... Za každé situace auto topi, motor se chladí, krom leta v kolone se zapnutou klimou, kdy obcas teplota vyleti nahoru a nahle prestane fungovat sahara. Výměna chladiče je jistá, uz je i objednaný, ale proc se toto děje? Chladic preci bud teče a to pořád, nebo je těsný a neteče. Emulze není, kapalina neubyva s ohledem na občasné ukapavani z chladiče nijak extrémně, motor bezi hladce, tiše bez problemu. Poradite na co se zamerit? Diky
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Ta 5w30 je dost řídká, taky jsem ji používal, jako predepsany olej, ale když už měl olej něco najeto (cca 5-6000km), tak začaly po zahřátí rachtat hydrostely. Na radu moudrého člověka odtud jsem s drobnými obavami začal používat Edge 15w60 a motor tichoucky i když už se opět blížím k intervalu výměny. :)
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Pokud Ti svítila, tak to nebude tvůj případ, ale já jí neměl vůbec propojenou v konektoru pod zadním tapecem, piny byly každý jinde, nepochopitelně.... :D Jinak zkus proměřit jestli jde proud do patice, zároveň v ní očisti kontakty pro žárovku, když jsou zkorodované, tak to blbne, a pak pokračuj dál až k vypínači... Určitě to bude prkotina... :)
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Ja mam problem v létě s klimou na dvoulitru... Když jezdím po městě do cca 50km/h, kolony atd. se zaplou klimou, najednou mi začne stoupat teplota a to docela dost, přičemž klimatizace začne foukat o poznání méně studený vzduch, než je zvykem... Jakmile se rozjedu, plynula jízda nad 50, ci dalnice apod. Není problém, krom pocitu, že auto není tolik živé, jako by mě někdo do 3500-4000ot. držel lehce za kufr při akceleraci, ale to je myslím relativne normální... Dělá to jen s klimatizaci... Pokud je klima vypnutá, v jakémkoliv jízdním režimu včetně plné, nebo vyšší zátěži motoru, teplota nestpupne ani o píď a drží se uprostřed budiku... Vyměnil jsem chladicí kapalinu, vyčistil systém přípravkem k tomu určeným několikrát (žádný humus nevytekal), sahara spíná jak ma, voda nezmizí, tak nevím... Poradi někdo čím to, nebo co s tím? Diky
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Remen napnut, piskani pryc, konecne se nestydim nekde nastartovat :D :D :D
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Je nejaky rozdil mezi strednim a zadnim dilem vyfuku pro 2.0 a 2.5? Tvarove dle schemat vypadaji stejne, ale nevim jestli treba prumery atd jsou stejne. Nasel jsem vysoce kvalitni polmostrow za moc hezky peniz, ale za ten peniz je jen na 2.5... Berte to jako prozatimni reseni nejdele do leta, kdy budu delat neco lepsiho,komplet i se svodama, toto je nouzove reseni, nic trvaleho charakteru... :D
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Tak super, myslel jsem si to, ale nechtěl jsem to rvát proti sobě, na sílu a trhat šrouby vejpůl... :D Co se týče spreje, nechávám ho jako poslední variantu... Snad nebude potřeba, olej nikde neteče, řemen je čistý a suchý :)
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
Ahoj všem, trošičku oživím toto téma, hledal jsem tu nějaký bližší postup napínání, ale nenašel jsem, fotky už se mi nezobrazují. Při nastartování mi občas zahvízdá řemen na altíku, klasický zvuk, ostuda, když odněkud odjíždím, leze mi to na nervy... Někdy hvízdne sekundu, někdy vůbec a někdy vydrží 20-30 sec. Zálezí na teplotě, vlhkosti a pravděpodobně i fázi měsíce. :D Občas si hvízdne i při jízdě když zapnu klimu, nebo vyhřívání okna, plus dálky atp... Je vyměněný nedávno, takže potřebuje dotáhnout, řemen jsem neměnil já, ale ještě bývalý majitel, řemen je tam pár měsíců, doloženo fakturou. Jak na to? Dotažení provedu jen tím dlouhým "napínacím" šroubem, nebo musím altík ještě někde povolit, aby s ním mohl napínací šroub pohybovat proti řemenu? Zkoušel jsem dotáhnout jen ten napínací šroub, ale změnu to moc nepřineslo, nechtěl jsem to rvát na sílu, zbytečně proti sobě. Díky za rady ;)
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97 vojta.jonas@gmail.com
|
|