Idaho
|
Registered
|
Nespecifikováno |
pátek 18. dubna 2008 (UTC)
|
sobota 22. ledna 2011 19:13:39 (UTC)
|
20 [0.05% ze všech příspěvků / 0.00 příspěvků na den] |
0
(Zobrazit poděkování)
|
0
|
0
|
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
ale dělám L dárek k vánocum a při vyjímání tempomatu si to kolega nenafotil jak to bylo uchycené ( navíc tam nebyl origo držák ale nejakej bastl). problém je že tu mám nekolik beden držáčku a ruzných dílu přímo z probat ( lama uklízel garáž :D ) tak sem si říkal že by v tom mohl být držák tempomatu :( no už sem to stejne dořešil, motor vyčištěnej, naleštenej, přetesnenej, rozvody, opískované podvozkové díly, dvousložka epoxid, černej lak, cáknutá víka ventilu a nakonec lakované ”upgradované” sání ( no jen výmena za sání s hezčím nápisem a stavem :D ) K tomu komplet výměna chladičovky i s lakem a čistěním motoráku, náplně, čepy..
uff skoro dva týdny práce a nakonec 4,5 hodiny dolování sněhu abych s tím vubec vyjel z garáže a mohl delat na jiných autech :D
|
Džony nebud tak horká hlava, nevidím nikde že by se Wesker nejak navážel do toho že te neco ( a jak ) učím - do učení to melo daleko- málo pohlavků tobe a moc ginu pro mne :D
ALL: ...no asi budu muset upravit trosku Džonyho argumentaci at tu nejsem za blbce :) A) ano kroužky se kupují podle stupne výbrusu, který se dá snadno zjistit zmeřením po sundání hlav, osobne nedoporučuji kupovat předem, protože motoru ( i KL ) po výbrusu sem videl furu a to meli na tacháči ”údajných” 130tis km... B) v tomhle asi myslí Džony ovalitu válců - to je jediný duvod kdy si kroužky nesednou a zničí se i nové kroužky. Každopádně pokud už jsou hlavy dole a písty venku tak je dobré změřit ovalitu válce a také jeho koničnost ( kua ted nevím přesnej technickej termín - jde o rozdíl prumeru válce v místech horní uvrate a dolní části bloku ). C) no v tomhle musím s Džonym souhlasit, konkrétně jeho motor kde klika byla uložená na ložiscích na zakázku vyrábených protože takový rozmer už neexistoval atd.. :D ( překračoval hodnoty třetího brusu ).. ano to se může stát a z mé zkušenosti to zatím platilo u cca 75%otevíraných motorů - že se na uvodní opravu nabalilo x-daších problémů, které vyplavou na povrch až po otevření.
Cuir určite bych nutnost dělat/nedelat výbrus neposuzoval jen podle stavu honování. Je třeba si uvedomit jak pracuje tepelně namáhaný materiál a jak reaguje na chladnutí. Vždy je třeba zmeřit ovalitu a ”koničnost” a podle toho posoudit zda je třeba výbrus delat. u drtivé vetšiny hliníkových bloků je překročená tolerance obou hondot mnohem dříve než se ”ošoupe” honování.
Džony: ad kroužky z US - pokud je čas a nakupuje se v US kde je to neskonale levnejší proč nevzít rovnou vse. kroužky se dají sehnat samozřejme i tady v cr ( a i celkem levne třeba u i mne ) ale i s mým rabatem se mi vyplatí při kompletaciích motorů je s vetší objednávkou z us kde je potom cena uplne nekde jinde.
Wesker : nebud hned tak utočnej, nekdo se tou prací musí živit tak si radeji veme profi nářadí ( kor když stojí tolik co jedny lepší klešte :D ) a udelá to za polovinu času a bez rizika že klínek vyletí po zapružení misky nebo že nekde něco poškodí protože je v tomhle levej :) Věř mi že kdybys skládal 5 a více hlav měsíčne tak by te to s tema klestema taky nebavilo - no a přiznám se , sem levej a navíc pohodlnej :) Ale máš pravdu v tom - jde to i bez toho , ale s tím se to delá lépe, pokud do toho človek nechce tech 500 investovat ( chápu když má jedno auto a ventily nedelá každý mesíc :D ) stačí se ozvat a pujcit si dané nářadí :) třeba z HC si u mne pujcují speciální nářadí a meřidla celkem pravidelne.. Je to jako s ložisky v tehlicích, dokud sem to mel jako hobby a delal 3-4 ložiska týdne tak sem si vyrábel stahováčky, vytukával ložiska pomalu jak to slo a nevadilo mi to, ale když sem se tím začal živit, objem se zvedl takřka pětkrát a videl jsem co tím ztrácím času tak jsem pořídil lis a ložisko je venku 10x rychleji.. ( sorry za odbočku ). Džonyho vem s rezervou, videl to dělat zatím jen u mne ( tipuji ) a proč bych se speciálně před ním **** s kleštema a šroubovákem když mam jak pákovku tak svorku, se kterou to udelám rychleji, a jeste při tom pokecáme a vypijem pul lahve ginu :)
Jinak moje stanovisko k tomu kouřícímu motoru - udelej jen gufera ventilu přímo na motoru jak je - nesundavej hlavy, jde to jen to chce trosku grif ( a nebo speciální nářadí za cca 800 :D - ušetří ti to minimálně 2x tesnení pod hlavu - pokud ho tedy nekdo nevrací zpet staré a nedotěsnuje silikonem jako to bylo u Džonyho :D ) - pokud se rozhodneš hlavy sundat tak to udelej rovnou i s kroužky, ušetříš jedny tesnení pod hlavu. Pořádne zkontroluj šrouby hlavy - vetšina automobilek je má označení jako ”non reusable” a doporučuji se toho držet když nevíš kolikrát byla hlava dole a když je možnost ( a máš na to) pro klid duše nešetři a kup i nové šrouby hlavy ( nebo rovnou pevnostní štefty, pokud plánuješ hlavu dávat dolu časteji - ale to asi nehrozí :D ).
dost lidí do mne rejpe ale snažím se být od jisté doby více než dukladnej tak že já osobně jedu na jistotu a je pro mne lepší zakázku odmítnout než aby potom nekdo říkal že sem práci odvedl spatne já, jen proto že neví že zákazník se snažil i na mé doporučení šetřit jinde - každá práce je kompromis mezi tím co vyžaduji jako nutné pro maximální spolehlivost a požadavky zákazníka. Mylsím že nejen Džony muže potvrdit že to není vždy jen o penezích .
-peace-
|
jo koukal jsem, bohužel jde mi je a jedine o uchycení toho telesa tahajícího z aklapku, u modelu 96+ ( to teleso vypadá uplne jinak než má jirka na fotkách :( )
|
potřeboval bych nafotit uchycení tempomatu v motorovém prostoru, pokud možno z co nejvíce uhlu atd.. byl by nekdo ochoten ? Dík za pomoc.
|
skuste Wernemana, jednou musek nekdo přivezl díly z xedose ( motor, chladič atd.. ) a tipuji že byl z okolí... Třeba bude Láďa vědět o koho jde...
|
ten inzerát psal orpavdu znalec, obzvlášt věta ”..přidá cca 70kW..” mě dostala do kolen :D
|
Atečkum se už rok bráním zuby nehty protože poseldních pár sad co sem instaloval ( rok zpet ) neustále pískalo a nedalo se s tím nic delat - desky. Takže osoben preferuji ze ”seriových” desek Lucas/TRW - ty chceš vse na zadek ( i desky a kotouče? ) Hod mi prosím info do SZ a pořešíme to... přední uložení není problém, zadní sem zatím nehonil, ale zkusím to.. ..nebpo jeste líp na email idaho@dicompracing.com
|
Bad - staré ulžení tlumiče? nechceš spíš nové? u tech starých nikdy nevíš jakdlouho vydrží a zatím vetšina tech co sem vyndaval z porbat byla vytržená - takže nepoužitelná. Vzhledem ke stavu ( chování ) Johnyho podvozku bych tipoval že to nebude výjimka.
|
Opecko : vse s edá opravit, otázkou je zda to má cenu :( podel fotek se toho moc nepozná, ja sem minulý víkend odvezl k lakýrovi ( a klempírovi ) avíka co potkal srnka, na první pohled banalita - praskl držák svetla, ohnula s ekapota a odešel přední nárazník. Chladic ani nic pod nárazníkem není poskozeno. ve chvíli kdy jsme přiložili nový nárazník najendou zjistujeme že celá levá strana ( aniž by na ní byl jediný zlom atd ) je o 3-4cm kratší než pravá. Blatník ma tak krásne kulaté tvary že s epři prvním ”ohledání” uplne schovalo to že je vyboulenej :( pod blatníkem normálne harmonika na savli a jde na stolici :(
kor u Coupe vozu jsou rany na střed zboku pomerne rizikové... uvidíme až se to o víkendu odstrojí, s Honzou sem už mluvl má o víkendu přijet, když bude volnej zvedák tak to vycuknem nahoru a uvidíme, na druhou stranu má tu celé probe s motorem co zaklepal na klice za velice zajímavou cenu, ma to své mouchy ale tlačím ho do přehození motoru a jezdení v dalším probeti..
|
Honzo neblbni, kastli máš u mne celou :) ted sem mluvil s L a kastle je tvoje :) jeste ti prej cinkne.
|
|