Tak to tady trochu oživým,byli nějaké spekulace o tom co to vlastně mám doma za motor ale snad se to už vyřešilo a je to na správné cestě
 Našel jsem na zahraničních forech strašně moc informací tak se s váma o něco podělím.
KL-DE | 1993-1997 | US | V6 | 626/MX-6/Probe (164hp) 
KL-G4 | 1998-2002 | US | V6 | 626/MX-6/Probe (165hp) 
KL-ZE (C-N) | 1993-1997 | JDM | V6 | Millenia (170hp) 
KL-ZE (S-N) | 1993-1997 | JDM | V6 | MX-6 (200hp)
Peziman: 
 KL31: 
 34,9mm Base, 43,7 mm max výška 
 8,8cm Hub 
 246 ° @ 0,1 mm zdvih --- 200 ° @ 1,3 mm --- 84 ° @ 7,6 mm 
 KL01: 
 34,7mm Base, 43,3 mm max výška 
 8,6 mm zdvih 
 244 ° @ 0,1 mm zdvihu --- 196 ° @ 1,3 mm --- 7,6mm 67 ° @ 
 Načasování: 
 EE při 8 ° BTDC 
 ES 47 ° C po BDC 
 AE při 50 ° před BDC 
 AS při 5 ° po TDC 
MX6 (Japonsko) 
 Kód motoru: KLZE 
 Výkon motoru: 200HP 
 Komperssion: 10: 1 
 Vstupní kanály: Square 
 Hlava válců Code: KL31-101 a KL31-1A1 
 Vačkového hřídele Code: KL-31 
 Píst Tvar: plochý / rovný povrch 
 Tvar sacího potrubí: Dlouhá a náměstí 
 ECU: KL31 / 36 * 
 Air nůž: JE-50 VAF 
 Eunos 800 (Japonsko) aka Millenia (USA) aka Xedos 9 pre 2000 Rok výstavby 
 Kód motoru: KLZE 
 Výkon motoru: 200HP 
 Komperssion: 10: 1 
 Vstupní kanály: Square 
 Hlava válců Code: KL31-101 a KL31-1A1 
 Vačkového hřídele Code: KL-01 
 Píst Tvar: plochý / rovný povrch 
 Tvar sacího potrubí: Zakřivené a Úhlová 
 ECU: ?? 
 Air nůž: MAF 
 Americe, Evropě, Austrálii 
 Kód motoru: KLDE 
 Výkon motoru: 162PS 
 Komperssion: 9,2: 1 
 Vstupní kanály: Round 
 Hlava válců Code: KL-101 a KL-1A1 
 Vačkového hřídele Code: KL-01 
Žárovka: Vlnitý povrch 
 Tvar sacího potrubí: krátké a kulaté 
 ECU: V závislosti na zemi do jiného: shock: 
 Air nůž: KL02 VAF 
 Millenia (USA) aka Xedos 9 z roku 2000 
 Kód motoru: KLDE 
 Výkon motoru: 170HP 
 Komperssion: 9,5: 1 
 Vstupní kanály: Square 
 Hlava válců Code: KL-31 
 Vačkového hřídele Code: ?? 
Žárovka: Vlnitý povrch 
 Tvar sacího potrubí: Zakřivené a Úhlová 
 ECU: ?? 
 Air nůž: MAF